autor: Richard Langmajer | datum: 10.4.2019
Jeden ze zakladatelů rodu civilizovaných rodinných SUV je tu s novými motory, hromadou hraček a hlavně převodovkou CVT absolutně definující charakter auta. Honda CR-V 1,5 Turbo v nablýskané výbavě Executive a pohonem všech kol.
autor: Matěj Slepička | datum: 9.4.2019
O odcházejícím Rapidu se říkalo, že přichází jako nástupce legendární Octavie I, přišel ale v době končící ekonomické krize, takže s odstupem času působí trochu laciněji, než možná musel. U Scaly už je situace úplně jiná a k Octavii má blíž, než byste čekali. Pojďme se mrknout na 5 věcí, které nás při prvních jízdách v Chorvatsku překvapily.
autor: Thomasino Smith | datum: 8.4.2019
V pátek jsem měl možnost řídit závodní KTM X-Bow na kruhu v Brně v rámci předsezónního testování. Je to poprvé co řídím 870kg těžké auto s 370 koňmi, takže bedlivě poslouchám jak zahřát pneumatiky, brzdy a snažím se zapamatovat startovací proceduru pro případ, že skončím v kačírku.
autor: Filip Slepička | datum: 1.4.2019
Od tabletu s MineCraftem mě zvedá sykot turba a bublající hutný tón výfuku. To táta přivezl domu Mini Cooper S. Tohle auto znám jak své boty, v poměru 1/18 ho totiž mám i ve své garáži. Díky tomu ani nebylo tak těžké přesvědčit tátu, že tohoto testu se chopím já.
autor: Zbyněk Novák | datum: 10.3.2019
V 90 letech jste se mohli spolehnout na dvě věci. Že náš hokejový nároďák přiveze nějakou medaili z mistrovství světa a že Honda vyrobí zábavnou atmosféru s převodovkou přesnou jak švýcarské hodinky. Jak je to ale dnes?
autor: Matěj Slepička | datum: 7.3.2019
Klíčky od Subaru BRZ se nikdy neodmítají, a to ani v případě, že jedno BRZ už doma mám. Zavírám kufr limitky Spec. S za masivní křídlo, seřizuju řidičskou pozici tak, abych měl volant perfektně v rukou, a vyrážím na Moravu. Nečekal bych, že bude mezi předfaceliftovou verzí a touhle limitkou tak propastný rozdíl…
autor: Matěj Slepička | datum: 6.3.2019
Jsou chvíle, kdy chce řidič od auta maximálně usnadnit řízení, a jedna taková nastala právě teď. Déšť se sněhem se chytá na dálnici a auta přede mnou přestávají být vidět. Subaru, pomoc!
autor: Matěj Slepička | datum: 1.3.2019
VLOG pro všechny, kteří se chystají na první start po zimě. Baterku dobijte do plné kapacity a pokud jste jí před zimou nedali žádnou péči, pak doufejte, že jste její kapacitu nezdeformovali na nulovou. Dlouho stojícímu palivu můžete vrátit 100% kondici pomocí aditiv. Paliva N95 a N98 totiž označujeme jako E5, kvůli jejich 5% podílu biosložek, které pak v nádrži degradují rychleji. Pokud jste si mysleli, že máte vyhráno tím, že natankujete N98 až po hrdlo, tak jste bohužel na omylu...
autor: Matěj Slepička | datum: 21.2.2019
Je zima, všude kolem bláto a před náma off-roadový polygon, který zdolají jen ti nejsilnější. Zařaďte si redukci, pozavírejte diferenciály, jdeme na to!
autor: Tomáš Brynda | datum: 10.2.2019
Pamatuji si dobu, když jsme jako čtyřčlenná rodina jezdili v malém Cliu první generace a s menšími kompromisy šlo odjet i na dovolenou.
autor: Matěj Slepička | datum: 7.2.2019
Mazda6 platí za nejřidičtější sedan střední třídy a tak je logicky lákavé sáhnout rovnou po špičce nabídky 2.5i Sky-G a užít si sametového zátahu 194koní z pořádného benzinového motoru anebo je to všechno trochu jinak?
autor: Matěj Slepička | datum: 25.1.2019
Prémiová SUV obvykle spojuje i jakýsi sociální status. Stačí z takového auta vystoupit a sousedé před barákem vás s respektem zdraví, u školy najednou uvidíte uznalé pohledy rodičů a v obchodě s potravinami cestou domů se na vás budou bát promluvit česky. Jakkoliv je soudění podle auta pokrytecké, doba je už holt taková.
autor: Matěj Slepička | datum: 20.1.2019
Pokud sledujete Driversweb.cz, asi vám neuniklo, že máme slabost pro japonská sportovní kupé a to dokonce takovou, že máme v garáži Toyobaru. Auto, které vyvíjela Toyota společně se Subaru, pod dohledem šéfa vývoje jménem Tetsuya Teda.
autor: Matěj Slepička | datum: 13.1.2019
Po 15letech jsem se vrátil za řídítka motorky, nevynechal jsem ani jeden sjízdný podzimní den a překvapeně hltal všechny ty intenzivní řidičské momenty.
autor: Matěj Slepička | datum: 2.1.2019
RS má konečně přesně to, co Kodiaqu vždycky chybělo - pořádný motor a jistý podvozek.
autor: Matěj Slepička | datum: 1.1.2019
Cactuse mám hrozně rád, je to totiž auto, které jde proti proudu. Pokud tedy nemáte rádi tu moderní komerční dobu, chodíte do hipsterských kaváren, jíte raw potraviny a uznáváte alternativní výchovy dětí, tak zpozorněte, tohle je auto přesně pro vás. Nejsme přeci ovce!
autor: Matěj Slepička | datum: 16.12.2018
Mazda6 byla ve své třídě vždycky tou nejřidičtější volbou. Nebývala to ale volba bez dilematu. Od dob 2.3 DISI MPS totiž „šestce“ chybí silné benzinové motory. U takhle nadšeného auta jste tedy museli sáhnout buďto po klapající naftě, anebo po otáčkách hladovějícímu benzínu. Co na tom mění nedávný facelift? Dost zásadní věci!
autor: Tomáš Brynda | datum: 5.12.2018
Je jich tu osm, jsou rychlé, snaží se vám usnadnit život a ani o nich nevíte. Jejich revírem je převodovka. O čem že je řeč? O osmi převodových stupních, které se zabydlely v převodovce tohoto bílého Francouze.
autor: Matěj Slepička | datum: 2.12.2018
Připravili jsme pro vás rychlý report z představení auta, které startuje novou éru DS Automobiles.
autor: Matěj Slepička | datum: 26.11.2018
Je to zvláštní - když jsem Forzu viděl poprvé, říkal jsem si: „Na co svět potřebuje skútr s bezklíčovým přístupem a elektricky ovládaným větrným štítem?“. Po týdnu ježdění teď absolutně nechápu, jak jsem doposud mohl žít bez toho.