autor: Matěj Slepička | datum: 1.3.2023
Na konci léta jsme na 3 Hondách vyrazili do rakouských Alp. Během 5 dnů jsme zvládli projet 3 Alpenstrasse a celkem 1 600 km.
autor: Matěj Slepička | datum: 21.7.2020
V době, kdy cestovní endura dostávají několik režimů nastavení podvozku a odezvy motoru, přišel na svět tenhle stroj se svým ryze mechanickým přístupem. Největší technickou vychytávkou je tady vypínatelné ABS, takže řízení tohohle stroje bude jen na vás. Stoupněte si pořádně do stupaček, v tomhle článku se nudné kilometry polykat nebudou.
autor: Matěj Slepička, Richard Langmajer | datum: 27.12.2019
Ať jste kovaní motorkáři a zalíbil se vám pocit návratu ke kořenům s letošní novinkou 650 Twin, anebo vyjukaní motonováčci, kteří vlastně ještě tápou nad tím, jestli je Royal Enfield britský nebo indický výrobce, v obou případech čtete ten správný článek. Dejte si svoji kávu, pohodlně se usaďte, jako byste seděli na Interceptoru, a jdeme na to.
autor: Zbyněk Novák | datum: 12.12.2019
… tedy po vizuální stránce určitě. Vzhledově totiž nelze této Yamaze nic vytknout, její vybroušené hrany agilní dojem pouze umocňují. Navíc v kombinaci tmavě modré s černou zde chybí snad už jen startovní číslo. Dokáže R3 klamat tělem a neprozradit, že se jedná pouze o ,,tříkilo“?
autor: Matěj Slepička | datum: 11.10.2019
Na první pohled to může vypadat, že se za posledních 10 let ve světě silničních motorek zase tolik nezměnilo. Vzhledově byste CBR-babičce vedle své vnučky nehádali až takový věk, i svými parametry jsou obě dámy dost podobné, obě totiž mají s vysokootáčkový čtyřválec a výkon kolem 100 koní. Jaké jsou tedy hlavní rozdíly nového CBR oproti ojetině za čtvrtinu ceny?
autor: Matěj Slepička | datum: 18.9.2019
Už noblesa a styl cestování na Vespě má své obrovské kouzlo, ovšem obnovit výrobu českého ikonického skútru, a navíc s elektrickým pohonem, to zní jako nápad přesně trefený do dnešní hladové doby po retro designu a alternativních pohonech. Čezeťácké heslo „můj táta ji měl“ můžu říct i já, takže na tenhle test jsem se hodně těšil, pojďme na to.
autor: Matěj Slepička | datum: 17.9.2019
Elektrifikace automobilového segmentu je v plném proudu a už příští rok se dočkáme spousty nových plug-in hybridů a elektrických modelů. Ve světě motorek ale panuje pořád ještě punk a elektrických modelů je na trhu jen pár, přestože tichý průlet městem v jedné stopě dává velký smysl. Čím to je, zjišťujeme s testem elektrického skútru BMW.
autor: Zbyněk Novák | datum: 29.8.2019
Na trhu je spousta motorek, které vás zlákají pro svůj vzhled a spousta těch, které byste koupili čistě proto, jak skvěle jezdí. Je ale jen hrstka motorek, které umí zastoupit obojí. Patří mezi ně i XSR700 XTribute? To si pište!
autor: Richard Langmajer | datum: 14.8.2019
Trh s motorkami pro A2 posledních pár let jen kvete. I proto Honda vyslyšela svoje zákazníky a cestovně endurové variaci na svoji pětistovku udělala pořádný update. Pojďme se podívat jak CB500X prospěla endurová kúra.
autor: Matěj Slepička | datum: 10.7.2019
Yamaha XSR900 pohledem začátečníka i pokročilého. Proč jsou tříválce na motorce tak oblíbené? Jak se liší od prodávaných sourozenců MT-09? Nestačilo by XSR s dvouválcovou sedmistovkou? Udělejte si kafe, bude to dlouhý…
autor: Matěj Slepička | datum: 16.5.2019
Stejně jako se člověk musí projíst k olivám, propít k pivu, stejně tak se musí i motorkář silničkář projezdit ke klasickému designu motorek. Honda v loňském roce vzbudila velký rozruch s retro-futuristickou řadou NeoCafé, která přibližuje klasický design motorek i mladistvým. A chybělo už jen jediné - rozšíření řady NeoCafé i o střední kubaturu, tolik oblíbenou u starých Hornetů. Připravte se na silnou hipsterskou kávu, vyrážíme!
autor: Matěj Slepička | datum: 13.1.2019
Po 15letech jsem se vrátil za řídítka motorky, nevynechal jsem ani jeden sjízdný podzimní den a překvapeně hltal všechny ty intenzivní řidičské momenty.
autor: Matěj Slepička | datum: 26.11.2018
Je to zvláštní - když jsem Forzu viděl poprvé, říkal jsem si: „Na co svět potřebuje skútr s bezklíčovým přístupem a elektricky ovládaným větrným štítem?“. Po týdnu ježdění teď absolutně nechápu, jak jsem doposud mohl žít bez toho.
autor: Matěj Slepička | datum: 14.10.2018
Je léto, vedro sálá z rozpáleného asfaltu, já bezmocně trčím za volantem uprostřed kolony a koukám na ceduli „Musíme to opravit! :(“. Když už tuhle nepřátelskou ceduli plíživě míjím čtvrtý týden, dochází mi trpělivost a beru do ruky telefon s číslem do Hondy. „Mohli bychom otestovat PCX 125?“ Z kouzelného sluchátka se ozvalo: „Ale ovšem, jak si přejete…“. Takže teď naprosto přesně vím, kolik vám skútr ušetří trpělivosti, času a paliva. Rozcvičte si pravé zápěstí, vyrážíme!
autor: Ladislav Stach | datum: 28.5.2015
Za cenu nudné městské plechovky můžete mít stroj, jenž vám bude při každé jízdě roztahovat koutky úst, protože z něj emoce přímo stříkají. Jen vám nesmí vadit, že má o kolečko… vlastně o dvě kolečka míň.
autor: Ladislav Stach | datum: 28.5.2012
Je známým faktem, že máme slabost pro ameriky, takže jsme pozvání na spanilou jízdu nemohli odmítnout. Měli jsme si ale předtím přepočítat jejich kola...