foto Driversweb.cz

Opel Corsa OPC Nürburgring Edition – mrňavý zabiják

Datum článku: 21.4.2011 | Autor textu: Martin Jánský

Poslední rozloučení Corsy má pořádně ostré hrany. Mělo by se Clio RS začít bát?

Upřímně, produkty OPC nikdy nepatřily na vrchol těch nejostřejších zbraní na okresky, ale vždy v sobě měly dost sex-appealu a vlastního charakteru, aby pár nadšenců zaujaly. Astra vždy jen sekundovala Focusu ST/RS a Golfu GTI, stejně tak Corsa byla vždy ve stínu Clia RS. Ale to ostatně i každé jiné auto v té třídě. Opel se ale nevzdává a poslední výkřik Corsy na trhu by měl být vítězný. Proto dostala foukaná šestnáctistovka k dobru 13 koní (z původních 192 nárůst na 205) a 20 N.m krouťáku. To ale není vše, cestu do útrob si našel mechanický samosvor, na Ringu laděný zákaznický podvozek Bilstein snížující Corsu o 2 cm a posílené brzdy od Bremba. Celé to bude znamenat stovku za 6,5 s a maximálku 230 km/h.  To nezní špatně, že? Máme ale podezření, že to celé na okreskách plných děr a výmolů, kterých je v Čechách plno, nebude fungovat. Povrch Ringu je sice zvlněný, ale krátery, mezi kterými denodenně kličkujeme, byste tam nenašli. Zkrátka si myslíme, že Corsa OPC Nürburgring Edition bude pro běžné použití moc tvrdá. Což třeba Clio RS není...

Názor Driverswebu: Znamení Zeleného pekla by měl nosit na autě řidič, jenž ho osobně pokořil, nikoli auto, které si tam odkroutilo pár kol s testovacím jezdcem za volantem. Jinak je to jen pozérství.

Galerie

Komentáře