autor: Martin Jánský | datum: 9.8.2013
Velký souboj 560koňových monster s velkým kufrem, jedno zadokolkové a druhé čtyřkolkové. Které je lepší? Nebo se spíš zeptejte sami sebe – hledáte hravost nebo efektivitu?
autor: Martin Jánský | datum: 7.8.2013
Zdá se vám, že hot hatche jdou do háje? Že jsou zbytečně rychlé, nudně kultivované, nedostupně drahé? Příliš mnoho serióznosti a málo zábavy? Tak tady je jeden rozdováděný malý teriér, který vám svým nadšením roztáhne koutky úst do tvaru banánu. K noze... a přines!
autor: Martin Jánský | datum: 2.8.2013
Zvládne Fiesta ST s drobnou pomocí géčka od AMG zrychlit svůj čas na stovku, aniž by nastartovala motor? Chris podnikl velmi netradiční test...
autor: Martin Jánský | datum: 31.7.2013
Pro všechny odpůrce SUV, kterým však obyčejné kombi nevoní, tu máme záchranu – jedno velmi příjemné cestovní auto, které si bere to nejlepší z obou světů.
autor: Martin Jánský | datum: 26.7.2013
Rozkaz BMW při prezentaci nové čtyřkové řady zněl jasně: "Zákaz driftování." Chris si to ale vyložil po svém: "Žádné drifty v zasr -píp- ém 300koňovém BMW? Pokud to nejede bokem, tak to klidně může být zasr -píp- é Audi!" No, ale nemůžete mu upřít, že se nesnažil nesmykovat...
autor: Martin Jánský | datum: 24.7.2013
Hrozivě rychlá a brutální silniční stíhačka, na kterou sice nemusíte mít pilotní průkaz, ale helma a anti-g kombinéza by se už mohly hodit. Kdo se ji odváží vyzvat na vzdušný souboj?
autor: Matěj Slepička | datum: 22.7.2013
Přes 300 koní v hatchbacku už začíná být pomalu standardem - tady máte momentálně ty dva nejlepší a nejpřitažlivější. 320 koní v zadokolkovém báwu, 345 v čtyřkolkovém amgčku, bokovací zábava vs brutální efektivita. Co bude divočejší jízda?
autor: Matěj Slepička | datum: 16.7.2013
Vypadá neškodně, ale pár srnek jsme s ním vyplašili, když jsme se uprostřed noci objevili někde, kde by auto vůbec nečekaly. V rokli kousek za Prahou.
autor: Martin Jánský | datum: 14.7.2013
Na Mille Miglia jako divák? To je trochu nuda, ne? Co takhle užít si to jako aktér v Jaguaru C-Type po Juanu Manuelu Fangiovi jako Opičák? Pokud mu už teď závidíte, tak počkejte, jak to budete cítit po shlédnutí nového videa...
autor: Martin Jánský | datum: 10.7.2013
Kdo dnes nestaví módní crossovery, jako by nebyl. Jak na to jde BMW a čím se liší prémiová značka oproti běžnému mainstreamu? Má smysl si připlácet?
autor: Matěj Slepička | datum: 8.7.2013
Motokárová dráha v Písku je pro mě něco jako malá severní smyčka Nürburgringu. Trať plná vlásenek, odkloněného padáku dolů, dvouapexové zatáčky nebo zatáčky, která vede k apexu z kopce, aby od něj záhy mohla prudce stoupat. Na pekelnou trať by to chtělo nějaké pokorné řidičské náčiní, zkrátka něco, co bude namísto kousání na slovo poslouchat. MX-5ku?
autor: Martin Jánský | datum: 3.7.2013
Přichází nová generace Mazdy 6, aby zamíchala kartami ve třídě manažerských vozů. Nezabily nové technologie tradiční řidičskost Mazd?
autor: Martin Jánský | datum: 28.6.2013
Sedmá generace legendárního GTI musí dostát velkým očekáváním, musí být pohodlná na běžné ježdění a kompetentní a zábavná, když se tlačí na pilu. Je to pořád ten nejlepší hot hatch na každý den?
autor: Matěj Slepička | datum: 26.6.2013
Víme přesně, kolik vám přidá sociální kredibility, víme, jak moc teleporticky je rychlé, víme, jak daleko od sebe musíte roztáhnout ruce, abyste vyjádřili jeho dávku luxusu, a také víme, co mu zatraceně moc schází...
autor: Martin Jánský | datum: 24.6.2013
Jedno auto pro celý svět je nejnovější úsporný recept. Automobilky však mohly ušetřit miliardy dolarů, kdyby s tím nejdřív přišly za námi. My totiž přesně víme, proč to nikdy nebude fungovat.
autor: Martin Jánský | datum: 21.6.2013
Nadšeně přijatý Jaguar F-Type se musí v bitvě proti svým nejbližším rivalům pořádně ukázat! Má pravé sportovní geny Jaguaru? Dokáže obhájit masitou cenovku? Je F-Type, auto, na které jsme několik dekád čekali, tím nejlepším sportovním kabriem, které si můžete za své skoro tři miliony pořídit?
autor: Martin Jánský | datum: 19.6.2013
Když se příroda zase jednou pořádně naštve a změní silnice v řeky a parkoviště v jezera, začnou dávat i jinak nesmyslná SUV velmi dobrý smysl.
autor: Martin Jánský | datum: 14.6.2013
Nová GT3 je tady! 475 koní, aktivní řízení zadních kol a hlavně PDK-only! Jak se Opičákovi líbila? Nechyběl mu manuál?
autor: Martin Jánský | datum: 12.6.2013
Ještě rychlejší a ještě výkonnější M5 než kdykoli předtím. Toho výkonu je už ale tolik, že se odhalování jejího talentu změní na zoufalé hledání silnice, kde byste ho vůbec mohli využít.
autor: Martin Jánský | datum: 9.6.2013
Každý závod je jiný a přináší nové příběhy. Zápletkou druhého závodu byla zkažená první jízda a jediná šance na reparát. Jak to zvládl náš jezdec? Ustál to, nebo se pod tlakem zlomil?