autor: Martin Jánský | datum: 9.2.2017
Verze Allroad se příjemně odlišuje od zbytku Avantů, přináší i užitečné vlastnosti navíc a nejlépe chutná se šestiválcem.
autor: Luboš Růžička | datum: 1.2.2017
Dvě stě čtyřicet koní, dvaadvacet centimetrů světlé výšky a vybroušený pohon všech kol z dílny otců legendárních čtyřkolek – XTčko smrdí zábavou i tam, kde asfalt znají jen z pohádek.
autor: Martin Jánský | datum: 26.1.2017
Oblíbené rodinné kompaktní MPV prošlo faceliftem. Udělalo to z něj lepší auto?
autor: Martin Jánský | datum: 19.1.2017
Nová tvář a vykuchaný hybridní pohon dávají softroadové 508 šanci na reparát. Dokázal nás napodruhé přesvědčit o svých kvalitách?
autor: Martin Jánský | datum: 12.1.2017
Dokáže si obhájit svou prémiovou cenovku, nebo je to jen předražená, napomádovaná verze Golfu s módní značkou na čumáku?
autor: Martin Jánský | datum: 5.1.2017
Hbitost, dravost a radost z pohybu – tenhle nenápadný malý nákupní košík dokáže překvapivě velmi dobře pobavit!
autor: Martin Jánský | datum: 29.12.2016
Už vás omrzely hot hatche, chcete se posunout o řidičský level dál a bavit se i v druhé polovině zatáčky? Pak musíte skočit do čtyřkolky nebo zadokolky. Jenže obě vyžadují trochu jiný řidičský přístup a nabízejí hodně odlišné zážitky. Které vás bude bavit víc?
autor: Martin Jánský | datum: 21.12.2016
Není nejrychlejší, není nejdivočejší ani nejhravější, přesto, nebo možná právě proto, je jedním z nejlepších řidičských aut na světě. Seznamte se s vrcholem sportovní dokonalosti!
autor: Martin Jánský | datum: 15.12.2016
Pořádný kus auta s poctivým atmosférickým motorem a bez zbytečných kudrlinek za rozumné peníze. Konečně dobrá nabídka! Nebo to přeci jen není zase tak úžasná koupě?
autor: Martin Jánský | datum: 12.12.2016
Ostré RS pomalu získává obrysy, do jeho příchodu si musíme vystačit s poloostrým GT. A víte co? Je výborné!
autor: Martin Jánský | datum: 7.12.2016
Menší motor, větší výkon a lepší spotřeba. Je tohle jeden z dalších marketingových triků, nebo je litrový tříválec s turbem posunem automobilismu kupředu? A má na to, aby poháněl velký český rodinný sen?
autor: Luboš Růžička | datum: 30.11.2016
Anatomická Recara, dvě stě devadesát koní, lepivé semislicky… K čtyřicátým narozeninám legendárního wolfsburského hothatche přichystal Volkswagen vůbec nejsilnější GTI v historii.
autor: Matěj Slepička | datum: 22.11.2016
Odlišit se v zavedené konkurenci prémiových hatchbacků je náročný úkol. Volvo ho však zvládá díky své tajné zbrani – důrazu na bezpečnost.
autor: Martin Jánský | datum: 10.11.2016
Tohle není jen další nudné SUV do počtu, pro Jaguar představuje vstup do nového segmentu, a tak si na něm dali pořádně záležet. Bude se vám vážně líbit. A hlavně – bude vás bavit ho řídit!
autor: Martin Jánský | datum: 7.11.2016
Jako správný terénní blázen nemá o kolečko víc, ale hned o dvě. V tomto případě je to však ku prospěchu věci, protože díky nim udělá z jakkoliv náročného terénu fašírku. Tohle auto prostě nic nezastaví!
autor: Martin Jánský | datum: 2.11.2016
Renault se snaží porazit Passat v jeho vlastní hře – a trochu nečekaně jde o velmi vyrovnaný souboj, jehož výsledek kromě vašeho vkusu hodně ovlivní to, jak si Talismana naspecifikujete.
autor: Matěj Slepička | datum: 30.10.2016
Nové jméno, nová identita a zcela nová úroveň kvality a celkového sladění. Pohodlně se usaďte a přidržte si sanice, ať vám nespadnou – přijíždí výkladní skříň Renaultu, která si nezadá se špičkou zavedených manažerských premiantů.
autor: Martin Jánský | datum: 24.10.2016
BMW stále neúnavně zaplňuje i ty nejmenší tržní skuliny. Po trojkovém Gran Turismu, které nám zamotalo hlavu, přichází čtyřkové Gran Coupé. Dává větší smysl, který pochopíte i bez složité analýzy? Jasně, stačí vyrazit na cestu...
autor: Martin Jánský | datum: 20.10.2016
Bude stejně přesvědčivé i bez luxusní výbavy? Nebude ho kazit manuální převodovka? A je k něčemu třetí řada sedaček? Vyzvali jsme oblíbené Santa Fe v základní výbavě, aby potvrdilo své kvality!
autor: Luboš Růžička | datum: 18.10.2016
S nejrychlejším Jaguarem od dob legendárního XJ220 jsme se seznamovali kde jinde, než na okruhu. Vítejte na Red Bull Ringu, vážení, dnešní menu má 575 koní a 322 km/h.