autor: Martin Jánský | datum: 7.1.2015
Před šedesáti lety přepsalo všechny učebnice konstrukce a designu automobilů a ještě dnes může vyučovat důstojné eleganci, luxusní plavnosti a snadné řidičskosti – tak se pozná skutečná legenda.
autor: Martin Jánský | datum: 18.12.2014
MAXI mini vypadá jako nesmysl, ale obchodně je to trefa do černého, zákazníci ho milují. Je to však skutečně dobré auto, nebo jen sází na pozlátko a módní trendy?
autor: Martin Jánský | datum: 10.12.2014
Tohle není další napomádovaná městská fiflena, ale opravdový řidičský nástroj připravený zdolat jakoukoliv překážku.
autor: Matěj Slepička | datum: 4.12.2014
Poctivý mechanický off-road, ale luxusní a všestranný tak, že nebudete chtít vystoupit!
autor: Martin Jánský | datum: 27.11.2014
Z nuly hrdinou – hazard v podobě DS3 Citroënu vyšel a vytáhl ho do prémiových vod. Nespletli jsme se ale, když jsme DS3 před pár lety chválili? Je to pořád tak zajímavé auto jako dřív? A nevypadá s novými LEDkami jako vánoční stromek? Podívejte se mu zpříma do očí a poznejte pravdu!
autor: Matěj Slepička | datum: 23.11.2014
Psali jsme v testu, že nové STi zadupává rovinky do země, že se neúnavně pere se zatáčkami a přitom je mu úplně jedno jestli je sucho nebo padá monzunový déšť. No tak schválně... Bereme si s sebou pro srovnání stařičkou Imprezu GT a jdeme to ověřit.
autor: Martin Jánský | datum: 18.11.2014
Už jste se smířili s tím, že každá nová generace sportovního auta je měkčí, civilizovanější a méně řidičská? Tak se připravte na šok – Subaru na tohle nehraje a nové STi pořádně přiostřilo a opepřilo!
autor: Matěj Slepička | datum: 12.11.2014
Seat spoléhá na to, že výrazy jako Sport Tourer a Formula Racing přilákají pozornost, ale dokáže ji udržet? Dává Leon vedle Golfu a Octavie smysl?
autor: Martin Jánský | datum: 6.11.2014
610 litrů kufru a 4,5litrová spotřeba. Potřebujete vědět ještě něco víc, než si ho poběžíte koupit?
autor: Martin Jánský | datum: 4.11.2014
Davy oblíbený francouzský hatch přichází s moderním downsizovaným motorem, který vám chce vymluvit koupi dieselu. Poslechněte si ho, má dobré argumenty!
autor: Martin Jánský | datum: 29.10.2014
Svaly a plíce maratonského rychlíka v lehce obézním těle gaučového povaleče. Dává tohle auto vůbec nějaký smysl?
autor: Martin Jánský | datum: 22.10.2014
BRZ v automatu je překvapivě daleko menší otrava, než jsme se báli, navíc doplňkové STi díly z něj dělají ostrou zbraň vizuálně a řidičsky.
autor: Martin Jánský | datum: 15.10.2014
Facelift Insignie přinesl hlavně nové motory a kompletně přepracovaný interiér. Pomůže to Insignii dostat se mezi ty nejlepší ve své třídě?
autor: Martin Jánský | datum: 9.10.2014
Nahlédli jsme do automobilové budoucnosti. Žádné čajové lístky ani křišťálová koule, ale čtyřkolové sci-fi plné pokrokové techniky, které si můžete koupit už dnes. Zapomeňte na ekoteror, zapomeňte na nudné jízdy na spotřebu, hlavním účelem i8 je stále rychlost a zábava za volantem!
autor: Matěj Slepička | datum: 5.10.2014
K čemu může být takový Sports Golf dobrý? Proč vlastně Sports, když sportovní není? Obejde se bez nafty? Je dobrý nápad chtít po něm, aby řadil sám? Pohodlně se usaďte a my vám vysvětlíme, zač je toho Golf.
autor: Martin Jánský | datum: 24.9.2014
Nevoní vám chrochtavá nafta a nesnášíte podměrečné turbomotory, a přesto chcete jezdit úsporně a efektivně? Lexus pro vás má elektrizující řešení, které možná zavání smlouvou s ďáblem, ale přináší řadu lákavých výhod.
autor: Martin Jánský | datum: 17.9.2014
270 koní a samosvor, nový podvozek a závodní brzdy – RCZ si vzalo do parády oddělení Peugeot Sport. A to prostě nemohlo skončit jinak než úspěchem. Jenže až takhle zatraceně skvělé jsme to vážně nečekali!
autor: Martin Jánský | datum: 10.9.2014
Přitažlivý design, spousta prostoru, široká bezpečnostní výbava a úsporný motor – nový Note rozhodně umí zaujmout. Bude ale zábava ho řídit?
autor: Martin Jánský | datum: 4.9.2014
Hmotnost kolem tuny a 466 koní na zadních kolech, žádné ABS a žádné ESP, žádný posilovač řízení a žádná havarijní pojistka. To by mělo být zajímavé...
autor: Matěj Slepička | datum: 27.8.2014
Boxer 2,0l Turbo, 240 koní, aktivní diferenciál uprostřed, systém jízdních režimů Si-Drive... Příliš ostrá střela na denní ježdění? Ale vůbec ne!