autor: Martin Jánský | datum: 9.4.2013
Sněhem a ledem pokrytých cestiček Vrchovinou si minulý víkend prokousávaly cestu české rallye speciály. Objektiv Driverswebu u toho nesměl chybět!
autor: Petr Jeřábek | datum: 8.4.2013
Toyota GT86 připravená, silnice vlhké, silnice prázdné. Dokonalé podmínky pro pár tréninkových boků. Jen jediná věc to hatí – ten nešikovný panák za volantem!
autor: Martin Jánský | datum: 1.4.2013
Volkswagen si konečně uvědomil, v čem spočívá těžiště jeho úspěchu, a rozhodl se tuto stěžejní vlastnost maximálně podpořit – všechna nová VW tak budou sportovní!
autor: Newbie | datum: 25.3.2013
Na fotky novinek už je trochu pozdě, ale na zajímavé pohledy na automobilové skvosty je dobrá příležitost vždy. LaFerrari, McLaren P1 a F1, Pagani Huayra, Lambo Veneno, Bugatti Veyron a další čtyřkolové sny pěkně zblízka a detailně!
autor: Newbie | datum: 18.3.2013
Je to hladové, nevyspalé, promočené, zablácené, ztracené uprostřed temného lesa... a přesto se to směje – co je to? To může být jedině nadšenec do rallye!
autor: Newbie | datum: 12.3.2013
Legendární šikmooká bestie konečně na stránkách Driverswebu, zatím aspoň na exkluzivních, skvělých fotkách Ondry Kroutila.
autor: Martin Jánský | datum: 11.3.2013
Je to nekonečná bitva. Koupit nové auto, které podpisem smlouvy okamžitě ztratí polovinu své hodnoty, nebo si raději vyhlédnout zachovalou ojetinu za výhodné peníze, co vám bude dlouho a oddaně sloužit? Jistota bezproblémového chodu nebo riskování monstrózních faktur a týdnů v servisu? Má tohle vůbec jasného vítěze?
autor: Matěj Slepička | datum: 4.3.2013
Škoda 742, tedy klasická Škodovka mě bohužel úplně minula, vždycky jsem ji chtěl, ale nikdy neměl. Stejně jako jsem nikdy nebyl na vojně, takže jsem Tatrou 8x8 nikdy po lese nehonil tank ani jsem nikdy bojovým vrtulníkem nesekal zahradu, tak stejně jsem kladivem nikdy neuhodil zaseknutý termostat vodního okruhu motoru za zadní nápravou, ani jsem nikdy neletěl do zatáčky tak přetáčivým smykem, abych nekontrolovatelně drhnul svodidla zadkem.
autor: Newbie | datum: 26.2.2013
Po víkendové bohaté sněhové nadílce je zase nad nulou a závěje té bílé, mokré věci zase pomalu mizí. Takže teď už to musí přijít, ne? Teď už musí být jaro za dveřmi. My už chceme jezdit!
autor: Petr Jeřábek | datum: 18.2.2013
Už aby bylo jaro. Silnice jsou promrzlé nebo rovnou pod sněhem, veteráni a youngtimery se před marastem schovávají ve vyhřátých garážích. A my máme právě teď takovou hroznou chuť se jít projet! Zatím se tedy aspoň podíváme do jedné roztěkané benzinové hlavy...
autor: Matěj Slepička | datum: 11.2.2013
Určitě je každému, kdo si pořídí jakékoliv ojeté auto, jasné, že s ním bude muset brzy do servisu. A velmi snadno se stane, že vážený odborník na ten váš minulý řidičský skvost z blízkého autoservisu zůstane jen koukat a prohlásí něco jako: To je Ford Probe? A pokud vlastníte Ford Puma, napadne vás, že v tu chvíli byste možná měli oběhnout pár kamarádů se stejným typem auta a začít zjišťovat, kam jezdí oni.
autor: Martin Jánský | datum: 4.2.2013
Jakkoliv je poetické pozorovat sněhové vločky tančící ve větru a snášející se do několikacentimetrových závějí, jakkoliv jsou okouzlující ojíněné stromy a mráz kreslící na okenní tabulky, jakkoliv je zábavné se koulovat a stavět sněhuláka (ehm, s dětmi, samozřejmě), převládající pocit z tohohle období je u mě jasný: Nesnáším zimu!
autor: Martin Jánský | datum: 28.1.2013
Osmnáctky, devatenáctky, dvacítky. Ne holky, ale velká kola. Designéři je milují, konstruktéři nenávidí, tunerům se kolem nich točí celý svět. A zákazníci? Ti sami většinou ani nevědí, co si vlastně mají myslet a co mají chtít. Pokud patříte mezi nerozhodné, čtěte pozorně, my vám ta obří kola zprotivíme.
autor: Martin Jánský | datum: 21.1.2013
Nemusíte pracovat v hotelové službě, nemusíte být poskokem hollywoodské hvězdy ani servilním lokajem multimilionáře, aby se vám hodilo umět řídit opravdu pohodlně a s citem. Posaďte si vedle sebe přítelkyni, matku nebo šéfa a prověřte své řidičské schopnosti na maximum.
autor: Martin Jánský | datum: 14.1.2013
Jeden volant, jedna řadicí páka a tři pedály. Tyč, táhla, ozubená kola a nějaká ocelová lanka nebo dráty. Žádná raketová technika. A stejně se pořád najde spousta výrobců, kteří se je ani po sto letech existence aut stále nenaučili správně nastavit. Je to vůbec možné?!
autor: Martin Jánský | datum: 10.1.2013
Kde jinde byste se měli dozvědět užitečné rady ohledně tak značné investice, jakou je koupě auta, než na automobilovém webu? A my pro vás skutečně pár doporučení máme. Vyndejte si tužky a poznámkové bloky, přinášíme vám skutečné know-how.
autor: Tomáš Čanda | datum: 7.1.2013
K tomuto nepříjemnému zjištění stačil pouhý kilometr jízdy s jedním francouzským vozem. Nevěřil bych, že se něco takového může stát. Vyrábí se snad obyčejná auta s cílem nudit své řidiče?
autor: Martin Jánský | datum: 17.12.2012
Informace ovládají svět a těch zaručených, ověřených, stoprocentních „faktů“ je plný internet. Když je to napsané, tak to musí být pravda, ne? Jenže na webu si může psát kdo chce co chce, takže čemu věřit? Co je pravda a co je lež? A co takhle věřit osobní zkušenosti a vlastnímu úsudku?
autor: Petr Jeřábek | datum: 11.12.2012
Vítejte na skupinové terapii Driverswebu pro závislé na benzínu: "Ahoj, jmenuju se Petr a jsem Petrolhead."
autor: Newbie | datum: 3.12.2012
Každý fanda do aut se chce v koutku duše stát slavným závodníkem, zajet si ostrou rally je prostě splněný sen. Takže teď sedím pevně připoutaný v sedačce v rally speciálu napumpovaný adrenalinem, sleduji časomíru a odpočítávám vteřiny do startu. Ještě mi hlavou stihne proletět jedna myšlenka: "Sakra, vybral jsem si to špatné místo bez volantu!"