foto Driversweb.cz

VW Passat CC – korporátní tvář znovu útočí

Datum článku: 3.11.2011 | Autor textu: Martin Jánský

VW už nějaký ten měsíc sjednocuje vizáž všech svých modelů, tentokrát to odnesl Passat CC. Jaké další novinky s sebou přinesl facelift?

Netušíme, proč je pro VW tak důležité, aby jejich modely často nešly pořádně rozeznat od sebe, každopádně sjednocování vzhledů pokračuje a Volkswagen si v budoucnu už rozhodně s ničím jiným nespletete.

Naštěstí u Passatu CC tomu říká tak, jak to skutečně je. Jedná se o pouhý facelift, takže zásadnější změny nečekejte. Mezi motory si stále snadno vyberete vhodný benzínový (1,8 TSI – 160 koní, 2,0 TSI – 211 koní nebo 3,6 FSI – 300 koní) nebo dieselový (2,0 TDI – 140 nebo 170 koní) agregát, k oběma dieselům nebo šestiválci můžete mít i moderní pohon 4Motion, který jsme chválili už při testu klasického Passatu. Dieselové motory mají stop-start systém, takže spotřebou vaši peněženku nevyždímají a planetu učiní rázem zelenější. Tedy pokud v tom pár vteřin bez spalování nafty při běžné masivní spotřebě 0,4l za hodinu čekání u motoru běžícího na volnoběh hraje vůbec nějakou roli. Samozřejmě si můžete objednat i skvělou DSG převodovku.

VW se ale snaží Passat CC protlačit do vyšší společnosti, takže v základu dostanete 17 palcová litá kola, dvojitou koncovku výfuku, LED zadní světla, bixenony s ostřikovačem, přisvěcování do zatáček. Příplatkové LED pro denní svícení jsou pak umístěné přímo do předních světlometů. Passatu CC zůstala i skvělá bezrámová okna, která můžete doplnit o panoramatickou střechu.

I v interiéru zůstalo vše prakticky při starém, jen teď máte na výběr o něco více výbavy a lepší materiály. Faceliftovaný Passat CC tak můžete dovybavit o systém sledování jízdních prihů, sledování řidičovy únavy, dynamická automatická světla (což jsou jinými slovy automatická dálková světla), parkovací asistent, adaptivní tempomat nebo otevírání kufru díky senzoru pohybu v zadním nárazníku.

Faceliftovaný Passat CC se představí už za dva týdny na autosalonu v LA, na německý trh přijde již v lednu 2012, na ostatní evropské trhy o pár týdnů či měsíců později. O cenách zatím nepadlo ani slovo.

Názor Driverswebu: I s novým designem vypadá dobře, ale za volantem to bude stále stejná nuda. No tak, VW, dopřejte nám trochu emocí!

Galerie

Komentáře