foto Driversweb.cz

Mitsubishi L200 MY2020 – první seznámení

Datum článku: 2.10.2019 | Autor textu: Matěj Slepička

I Mitsubishi L200 mělo sourozence jménem Fiat Fullback a stejně jako v případě ASX už dále pokračuje bez něj.

 

L200, lifestylový dříč

L200 i v nové generaci navazuje na offroadovou tradici a i nadále stojí na tuhém žebřinovém rámu s listovými pery vzadu. Nově ale tradici doplňuje aktuální designový jazyk Mitsubishi. Asi mi dáte za pravdu, že díky tomu jde o ten nejhezčí pick-up na trhu, a tak se Mitsubishi nově připravuje i na příval lifestylových zákazníků, kteří si tohle auto koupí do města.

Takže na jedné straně může být L200 užitkové auto s manuální převodovkou, s krátkou kabinou a delší ložnou plochou a zároveň na druhé straně doublecab v automatu a s elegantním hardtopem na korbě.

 

Není 2.3 DI-D jako 2.3 DI-D

Přestože byste podle objemu a označení motoru mohli dojít k závěru, že jde o motor z Outlanderu, není tomu tak a tahle 2.3 DI-D má nově vstřikování močoviny i se všemi výhodami a nevýhodami. Motor díky tomu zůstal živý a umí se z plna hrdla nadechnout, ale uživatelské doplňování močoviny je samozřejmě nevyhnutelné, a to i přes to, že má auto vyhřívanou nádrž na 20 l močoviny, což by mělo stačit minimálně na 10 000 km.

V nové generaci L200 máte k dispozici dva typy pohonu. Oba stojí na motoru 2.3 DI-D, ale jeden využívá připojitelného předku bez středového diferenciálu, tedy pro využití mimo zpevněné cesty, druhý pak uzamykatelným diferenciálem pro stálý pohon 4x4 kdykoliv a kdekoliv.

 

Oba typy pohonu pak můžete kombinovat s manuálním 6kvaltem nebo automatem. Automat má ve svém hydrodynamickém měniči i spojku pro uzamčení převodu. Jakmile to tedy jde, převody pro vyšší efektivitu uzamyká už od 2. převodového stupně.

I pro L200 platí, že jízdní dojmy zprostředkujeme až s velkým testem, nicméně už teď je jasné, že si svezení nenecháme ujít.

 

Galerie

Komentáře